Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, nastavenie reklám a analýzu návštevnosti. | Zásady ochrany osobných údajov. | OK, súhlasím
Electronic.sk | Základné pojmy: Elektrotechnika | Elektronika






...


A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Heroes of Might and Magic (séria)

Heroes of Might and Magic je séria počítačových hier zaradených do žánrov ťahová stratégia a čiastočne RPG.

Princíp

Hlavným princípom hry je neustále rozširovať svoje územie a na ňom sa nachádzajúce hrady, bane a rôzne poklady. Hrdinovia, ktorí sú v hre velitelia armád, bojujú o jednotlivé územia a vojensky i magicky podporujú im zverené jednotky.

Národy

V rôznych sériách hry sa nachádzajú rôzne národy. Niektoré sú vhodnejšie skôr na posilnenie jednotiek v útoku, iné v obrane. Národ černokňažníkov je napríklad výborný v zosielaní kúziel deštruktívnej mágie a národ nekromantov (nenachádza sa v prvej hre série) v zosielaní kliatieb a oživovaní mŕtvych.

Prehľad národov v hre Heroes of Might and Magic 3, ktorá je najobľúbenejším dielom série:

  • Hrad (národ ľudí Erathie, zložený z ľudí, gryfov a anjelov. Špecializovaný na liečenie a posilňovanie vlastností jednotiek)
  • Bašta (národ elfov, kentaurov a ďalších lesných bytostí, špecializujúci sa na útok na diaľku a ochranu elfov, jedinej streleckej jednotky)
  • Veža (národ mágov, gremlinov, golemov a ďalších mechanicko-magických bytostí, ovplývajúci vysokým množstvom zosielaných kúziel)
  • Peklo (národ démonických bytostí, špecializovaných na útoky, ktoré sa nedajú vracať a na rýchle cestovanie medzi mestami)
  • Mesto mŕtvych (národ nemŕtvych kostlivcov, kostejov či rytierov smrti. Veľmi odlišný národ od ostatných, ktorý neovlyvňuje morálka alebo jed)
  • Podzemie (národ černokňažníkov ovládajúcich bytosti ako napríklad minotauri a harpie. Výrazné zameranie na deštruktívnu mágiu)
  • Pevnosť (národ barbarov, ofenzívne zoskupenie orkov, kyklopov a ďalších príšer)
  • Tvrz (národ močarných bytostí, ktoré svoju slabšiu mágiu vynahradzujú mocnou obrannou silou)

Hrdinovia

Každý

Vydania

Heroes of Might and Magic: The strategic Quest

Prvá hra série pochádza z polovice 90. rokov. Hráč môže v kampani za jeden zo štyroch odlišných národov dobyť ostatné národy. V tejto pôvodnej hre sa nachádza národ rytierov, kúzelníc, černokňažníkov alebo barbarov. Každý národ má svoje silné i slabé stránky, a na víťazstvo je potrebné vytvoriť silného hrdinu, ktorý bude schopný pomocou svojej taktickej a magickej sily poraziť nepriateľov.


Zdroj:
Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok. Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.
Zdroj: Wikipedia.org - čítajte viac o Heroes of Might and Magic (séria)





Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.

Your browser doesn’t support the object tag.

www.astronomia.sk | www.biologia.sk | www.botanika.sk | www.dejiny.sk | www.economy.sk | www.elektrotechnika.sk | www.estetika.sk | www.farmakologia.sk | www.filozofia.sk | Fyzika | www.futurologia.sk | www.genetika.sk | www.chemia.sk | www.lingvistika.sk | www.politologia.sk | www.psychologia.sk | www.sexuologia.sk | www.sociologia.sk | www.veda.sk I www.zoologia.sk